عفاريت هندسة المنصورة

عفاريت هندسة المنصورة


 
البوابةالرئيسيةمكتبة الصورالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
m.kajoo
عفريت محترف
عفريت محترف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 838
العمر : 31
نقاط : 36011
تقييـــم الأداء : 0
تاريخ التسجيل : 08/02/2008

مُساهمةموضوع: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الخميس 6 مارس - 13:04:42

قالوا إلي يحب ما يكرهش !!
وقالوا الحب يصنع المعجزات !!!!
لكن :
أذا جرحك حبيب بجد
تعمل إيه ؟ وتتصرف إزاي ؟؟
وعشان ما تحتاروش هعطيكم خيارات !!
1- تواجهه !!
2- تقاطعه بدون نقاش!!
3- ترسل من يتوسط بينك وبينه عشان تفهم ما حدث !!!
4- تنهي علاقتك بيه !!!
----------------------------------------------
بعد كل ده اسأل نفسك سؤال وحدد الاجابة !
إذا لك حبيب تحبه لدرجة العشق وكتير بتختلفوا ... كم مرة فكرت في تركه وقطع ما بينك وبينه ؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زهرة الشتاء
عفريت محترف
عفريت محترف
avatar

انثى
عدد الرسائل : 880
العمر : 29
Emploi : مشروع مهندسه
Loisirs : سيبونى افكر
نقاط : 36233
تقييـــم الأداء : 4
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الجمعة 7 مارس - 7:45:13

سؤالك سهل ومش محتاج تفكير ياكاجو...
انا بحبه يعنى مش محتاجه انى افكر قبل ما اواجهه... الحب بيشيل الفروق اللى بينا
هواجهه طبعا.. ونتناقش ونشوف مين اللى غلطان لانه وارد اكون انا فهمته غلط.. طبعا لو غلط جامد هزعل منه وهحتاج فتره اسامحه .. بس فى الاخر هسامحه طبعا مادمت بحبه
لكن باقى الخيارات انى اقاطعه او اسيبه ماينفعش طبعا لانى بكده ابقى بحط حواجز بينا صعب نعديها بعد كده
وانى ابعت حد يتوسط بينا.. انا معارضه فكره ان حد يتدخل بين اتنين بيحبوا بعض.. المفروض اللى بينا لينا احنا بس ماحدش يتدخل بينا مهما كان .. حتى لو لاقدر الله سبت واحد حبيته ماينفعش اقول عنه حاجه تعيبه او تنقص منه بعد كده لانها بالتالى بتعيب فيا انا كمان
ميرسى على موضوعك جدا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MERO
مشرف المنتدى العاطفى
مشرف المنتدى العاطفى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4063
العمر : 29
Emploi : مهندس
Loisirs : الوقوف قدام البحر
نقاط : 39864
تقييـــم الأداء : 1
تاريخ التسجيل : 29/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الجمعة 7 مارس - 7:54:31

تواجه يا ما كاجو حط فى اتبارك الكلامه الحب اهمه الكرمه ولو رفت انه هيجرحك تانى او بقصده سيبه وريح دماغك والحياه مش تقف عن حد وسوالك لذيذ يلا اى خدمات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
m.kajoo
عفريت محترف
عفريت محترف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 838
العمر : 31
نقاط : 36011
تقييـــم الأداء : 0
تاريخ التسجيل : 08/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الجمعة 7 مارس - 8:29:34

شكرا يا ميرو على تعليقك الحلو مثل كلامك
لكن :
ليه أسيبه وأنا بحبه وهو بيحبني !!!!!!!!!11
معقول :
طبعا التفاهم بين الاثنين أحسن
ولازم يتكلموا جايز يكون واحد منهم فاهم غلط لازم يتأكد
والمثل بيقول .. ( بدل ما تسمع شوف )

شكرا ياميدو ،،،،،
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MERO
مشرف المنتدى العاطفى
مشرف المنتدى العاطفى
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 4063
العمر : 29
Emploi : مهندس
Loisirs : الوقوف قدام البحر
نقاط : 39864
تقييـــم الأداء : 1
تاريخ التسجيل : 29/03/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الجمعة 7 مارس - 8:38:31

انا قولتلك واجه الاول ول عرفت ان ده هيجرحك تانى مش لازم بس ده اللى قولته
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أمير بلا إمارة
عفريت مميز
عفريت مميز
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 627
العمر : 31
Emploi : طالب
Loisirs : اى حاجة
نقاط : 37956
تقييـــم الأداء : 1
تاريخ التسجيل : 02/08/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الجمعة 7 مارس - 11:50:15

سؤال صعب اوى يا كاجو.
بس يتهيألى ان كل موقف بيبقى ليه ظروفه.
انا عن نفسى متحطتش فى الموقف ده...ومعرفش لو اتحطيت فيه هعمل ايه بالظبط.

بس اكيد المواجهة هتكون احسن حل على الاقل خالص لو لا قدر الله حصل انهاء للعلاقة اللى بينا.
هنبقى عارفين الاسباب.

موضوعك حلو يا كاجو ....... مشكور.

بالتوفيق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشقة سما
عفريت سوبر
عفريت سوبر
avatar

انثى
عدد الرسائل : 2605
العمر : 28
نقاط : 39084
تقييـــم الأداء : 0
تاريخ التسجيل : 06/04/2007

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الأربعاء 19 مارس - 16:02:34

أذا جرحك حبيب بجد
لازم يكون فى مواجهه لأن أكييد بينا صراحه وتفاهم مدام بنحب بعض
إذا لك حبيب تحبه لدرجة العشق وكتير بتختلفوا ... كم مرة فكرت في تركه وقطع ما بينك وبينه ؟

بص يا سيدى أنا بالنسبه لى ماليش حبيب لدرجة العشق زى ما بتقوول كده غير إن شااء الله إللى ربنا هيوعدنى بيه مستقبلا ويكون بعلى زى ما بيقولو كمان مش خبيطى
ومعنى زوووج يبقى إن شاااءالله مش هفكر إن أسيبه إلا إذا عمل مصايب وكوارث وخد بالك أنا قولت مصايب لأنها لو مصيبه أو كارثه أكيد فى الأول هسامحه ؟إنما لو زادت طبعا لازم يكون فى موقف وأهم موقف إنى أحسسه بغلطه وندمه واكون متأكده مليوون الميه إن إن شااء الله ربنا هيهديه وطبعا لازم أسامحه مش عشاان هو حبيبى بس لكن إن شااء الله عشان هتكون صلتنا هو أكبر وصل ورباااط فى العالم وأصعب وأبغفض شىء فى الدنيا عند ربنا
بشكرك يا كاجو على موضوعك وبعتذر إذا كنت طولت
والصراحه أنا حاسه إنى نسيت أقوول إنى أكييد هسيبه لما أحس إنى لو كملت معااه هاجى على حسااب كرامتى إللى هى أغلى حاجه عندى يارب أكون قدرت أجاووب ووصلت لإللى عاوزه
أرق التحياات
سما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
m.kajoo
عفريت محترف
عفريت محترف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 838
العمر : 31
نقاط : 36011
تقييـــم الأداء : 0
تاريخ التسجيل : 08/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الثلاثاء 25 مارس - 5:04:03

انا آسف على التأخير في الرد

بس والله كان عندير ظروف منعاني
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
m.kajoo
عفريت محترف
عفريت محترف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 838
العمر : 31
نقاط : 36011
تقييـــم الأداء : 0
تاريخ التسجيل : 08/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!   الثلاثاء 25 مارس - 5:06:39

ميرسي جدا على مروركم كلكم
وعلى ردودكم الجميييييييييييلة جدا دي وبعتزر تاني على التاخير في الرد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
تقدر تسامح ؟ تقدر تعتذر ؟ بجد شاركوني الرأي !!!!!!!
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
عفاريت هندسة المنصورة :: المنتدى العاطفى :: رسايل حب-
انتقل الى: